نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3443
-
الف
+

«بهرام افشاری» با نقش کاملا متفاوت در سی و نهمین جشنواره فلم فجر ایران

«بهرام افشاری» با نقشی کاملا متفاوت در فلم «صحنه زنی» راهی سی و نهمین جشنواره فلم فجر ایران خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، «بهرام افشاری» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران که بیشتر به خاطر بازی در نقش «بهتاش فریبا» در میان مخاطبان شناخته می‌شود، با نقشی کاملا متفاوت در فلم «صحنه زنی» راهی سی و نهمین جشنواره فلم فجر ایران خواهد شد. 

«صحنه زنی» دومین فلم سینمایی «علیرضا صمدی» کارگردان جوان و جویای نام سینمای ایران است که هم اکنون فلمبرداری آن را آغاز کرده است.

 «مجید صالحی»، «مهتاب کرامتی»، «پیام احمدی‌نیا»، «لیندا کیانی»، «محمد نادری» و «فرزانه سهیلی» دیگران بازیگران این فلم هستند.

این در حالی است که سینماهای سراسر کشور ایران پس از شیوع کرونا دچار شوکی طولانی مدت شدند، در همین راستا برای حفظ سلامت عوامل پشت صحنه، تولید بسیاری از آثار سینمایی متوقف شد.

اکنون با بازگشایی سینماها فصل جدیدی در برابر سینمای ایران قرار گرفته و باید دید این هنر تا چه حد طی چهار ماه گذشته دچار تغییر شده است. با وجود این که بازگشایی سینماها از سرطان(تیر) اتفاق می افتد اما برگزاری سی و نهمین جشنواره فلم فجر همچنان یکی از مهمترین دغدغه های سینماگران است.

به نقل از میزان، اکنون با بازگشایی سینماها بسیاری از کارگردانان و فلمسازان همچون «محمدحسین مهدویان»، «مرتضی علی عباس میرزایی»، «آرش انیسی»، «وحید جلیلوند»، «محسن قرایی» و «نیما جاویدی» خبر از شروع پروژه های خود داده اند. 

م ح

نظر شما
ارسال نظر